MAYAKI

KIM JESTEŚMY?
Jesteś tutaj:

Czemu w stylu sushi?

archetyp: KOWAL (Hattori Hanzo)

Jedną z osiowych cech marki jest tożsamość, jaką przyjmuje w kontakcie z klientami. MAYAKI są jak ekscentryczny kowal.

Tworzymy specjalistyczne narzędzia, których skuteczność zależy od wielu czynników. Żartujemy, marudzimy, zadajemy dużo pytań. To efekt uboczny studiów psychologicznych i dekady w branży. Wiemy, że dokładny brief oznacza mniej poprawek i krótszą drogę do efektu WOW. Cenimy sobie przejrzystość w komunikacji i wolimy zamęczyć pytaniami niż serią chybionych propozycji.

Z radością wykonamy zarówno klasyczną podkowę jak i udziwnioną zbroję +5 do lansu w socialach. Nad jednym i drugim pochylimy się z tym samym skupieniem. Tak każe obyczaj… znaczy etos rzemieślnika.

Jak pracujemy?

Indywidualnie

Nie ważne czy robimy z szablonu, po raz setny, czy o kwitach parkingowych. Każde zlecenie to nowa wizja i przygoda.

Na czasie

Trzymamy rękę na pulsie. Wiemy co się sprzedaje, co się już przejadło i jakim to polać keczupem.

W stałym kontakcie

Komunikacja to może fetysz psychologów, ale niezmiernie ułatwia pracę projektową. Jesteśmy pod telefonem i mailem.

Transparentnie

Udzielamy precyzyjnych informacji o kosztach, marżach, czasie realizacji i ewentualnych trudnościach. Z naszej strony zero niespodzianek.

Stała Załoga MAYAKI

Ola

Aleksandra

copy, UX, grafika
Piotr

Piotr

art director, senior copy
Krzyś

Krzysztof

montaż wideo
Sławek

Sławek

programowanie

Zaufali nam