MAYAKI - branding i marketing dla Bezpieczna Piekarnia

BEZPIECZNA PIEKARNIA

tagi: gastro, wyposażenie, B2B

zakres: branding, copy, video, web design

współpraca: Amplifica

Marka Bezpieczna Piekarnia powstała, by dotrzeć do właścicieli niedużych piekarń i cukierni z preferencyjną ofertą wyposażenia. Zaprojektowaliśmy logo wraz z identyfikacją wizualną, które sparowaliśmy z nazwą budzącą poczucie bezpieczeństwa. Czworako pojęte bezpieczeństwo stanowiło podstawę komunikacji marki.

Oprócz tożsamości biznesowej zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy serwis internetowy prezentujący podstawowe cechy oferty oraz flagowego produktu, jakim był Koenig Mini Rex Multi. Ta dzielarko-zaokrąglarka do chleba i bułek stanowiła idealną strategiczną odpowiedź dla niedużych zakładów piekarniczych na zmieniające się warunki rynkowe. Możliwości sprzętu oraz korzyści wynikające z automatyzacji prezentował także wyprodukowany przez MAYAKI film reklamowy.

Niestety marka padła ofiarą pandemii Covid19. Film można wciąż obejrzeć klikając poniższy link.