BEZPIECZNA PIEKARNIA
Marka Bezpieczna Piekarnia powstała, by dotrzeć do właścicieli niedużych piekarń i cukierni z preferencyjną ofertą wyposażenia. Zaprojektowaliśmy logo wraz z identyfikacją wizualną, które sparowaliśmy z nazwą budzącą poczucie bezpieczeństwa. Czworako pojęte bezpieczeństwo stanowiło podstawę komunikacji marki.
Oprócz tożsamości biznesowej zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy serwis internetowy prezentujący podstawowe cechy oferty oraz flagowego produktu, jakim był Koenig Mini Rex Multi. Ta dzielarko-zaokrąglarka do chleba i bułek stanowiła idealną strategiczną odpowiedź dla niedużych zakładów piekarniczych na zmieniające się warunki rynkowe. Możliwości sprzętu oraz korzyści wynikające z automatyzacji prezentował także wyprodukowany przez MAYAKI film reklamowy.
Niestety marka padła ofiarą pandemii Covid19. Film można wciąż obejrzeć klikając poniższy link.