MAYAKI branding i kampania video CHLEBODAWCY

Chlebodawcy - wnikliwie o pieczywie

kampania informacyjna i filmowa

tagi: chleb, pieczywo, gastro, zdrowie

zakres: branding, copywriting, video, social, web design

współpraca: Amplifica, VegeGYM Dariusz Rożnowski, DSW Psychodietetyka

Chlebodawcy to projekt edukacyjny, stworzony na zamówienie firm z sektora piekarniczego i cukierniczego. Plan był taki, by w równowadze do klasycznej reklamy wpłynąć nieperswazyjnie na konsumentów podejmujących decyzje zakupowe na podstawie przesłanek raczej racjonalnych niż emocjonalnych. Brzmi czerstwo, ale temat i zabawa świeże 😉

W tym celu skonfrontowaliśmy aktualną wiedzę naukową oraz opinie ekspertów dietetyków z najbardziej rozpowszechnionymi mitami żywieniowymi na temat chleba i ogólnie pieczywa. Platformą komunikacji była witryna informacyjna z blogiem. Dołączył do niej profil na Facebooku oraz kampania filmowa zrealizowana w całości przez MAYAKI.

W projekcie CHLEBODAWCY jesteśmy pomysłodawcami nazwy i tożsamości marki, twórcami responsywnej wiryny internetowej, kampanii filmowej, treści na social i bloga w 2019 roku oraz autorami artykułu sponsorowanego Renesans polskiego piekarnictwa na łamach serwisu Onet.